مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 09:002022-12-29سياسي

جان فدا| روایت خبرنگار فارس از دیدار با حاج قاسم/ با بغض رفتیم، با خنده آمدیم


از حاجی پرسیدم آیا مادرتان دعای خاصی در حق شما می کرد و یا کار خاصی برایش انجام می دادید که در زندگی و شرایط امروزتان تاثیر گذاشته باشد؟ حاج قاسم بغض کرد و گفت: - خبرگزاری فارس _ کرمان؛ مهسا حقانیت: غروب پنجشنبه بود، چند روزی از رفتن مادر حاج قاسم گذشته بود، نزدیک روستای قنات ملک بودیم، آن روز تازه متوجه شده بودم آقا سید جمال از همکاران قدیمی ام ارتباط نزدیکی با یکی از بستگان حاجی دارد و آن روز هم در کنار مزار بی بی فاطمه حضور داشت، یکی، دو بار تماس گرفت و گفت زودتر بیایید تا به دیدار برسید.

   بعضی از همکاران هنوز خبر نداشتند که حاج قاسم در قنات ملک است و ما وعده دیدار هم گرفته ایم.

فاطمه از همه ما کوچکتر بود و همراه با مادرش که او هم خبرنگار است بر روی دو صندلی در نزدیکی من و سمیه نشسته بودند،   فاطمه توی مسیر با آب و تاب برای ما تعریف می کرد، پدربزرگش با حاج قاسم در جنگ همراه بوده است و آن قدر صمیمی بوده اند که بارها با هم در  یک کاسه غذا خورده اند.

غافل گیری خبرنگاران از دیدن قهرمان چشم های فاطمه موقع تعریف این خاطرات برق می زد اما او که اینچنین برای ما شیرین زبانی می کرد، خبر نداشت تا دقایقی دیگر قهرمانِ همه سال های زندگی اش را از نزدیک خواهد دید و در کنارش چای هم خواهد نوشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جان فدا| روایت خبرنگار فارس از دیدار با حاج قاسم/ با بغض رفتیم، با خنده آمدیم

جان فدا| روایت خبرنگار فارس از دیدار با حاج قاسم/ با بغض رفتیم، با خنده آمدیم